7 Nisan 2013 Pazar

yeni bluz diktim

merhaba,
uzun bir aradan sonra yeni bir dikiş ile karşınızdayım. tek başına bir şey olmayacak iki kumaşı birlikte düşünerek kendim tasarladım.

nar çiçeği üzerine siyah puantiyeli kumaş kolsuz bluz dikecek kadar azdı. dikiş öğrenmeye başladığımda  nasıl olduysa göğüs pensinin içteki kısmını  kesmiştim, sonradan pens yeri hatalı durup düzeltmek istediğimde de kumaşın ön yüzü kullanılamaz olmuş ve ben kenara atmıştım.
sonra siyah kumaş ile buradaki elbiseyi diktiğimde de az bir kumaş kalmıştı veeee

arkası elbiseden kalan ön yüzü bluzdan kurtarılan kumaşla yeni bluz oluşturdum.kumaşların esneme payı olmadığı için giyme kolaylığını düşünerek arkada gizli fermuar kullandım.sonra düz yaka çok sade geldi, yaka ve kollara siyah kumaştan bant geçtim

sanırım işe yarar bir sonuç elde ettim
bunun dışında birde dikiş öğrenmeye başlamadan önce rengine vurularak 1 tl ye aldığım ama kumaşı kötü olan (köpük gibi birşey,belki astar falandır kumaş konusu henüz hakim olmadığım bir alan) birşey daha diktim.
bunu tamamen modeli denemek için diktim giymeye niyetim yok ama maden diktim paylaşayım istedim.

modelin orjinali de budur arkadaşlar
epey bol resimli bir post oldu galiba, sırada ne var derseniz ilk defa ceket dikmeye niyetlendim  bakalım sonuç nasıl olacak, başarılı olursa paylaşacağım, herkese keyifli dikişler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...