13 Nisan 2013 Cumartesi

bakırköy cumartesi pazarından aldığım kumaşlar

merhaba herkese
bugün bakırköy pazarına kumaşçılara gittim, hep duyduğum ama gitmediğim bir pazardı , kumaşçıların yarısı yer sergisindeydi ve çoğunlukla şifon vardı. ben çok rahat edemedim bir de çok kalabalıktı, kesinlikle fatih çarşamba pazarı çeşit konusunda daha zengin.

gelelim neler bulduğuma...
lacivert beyaz olan penye, kedili kumaşın adını bilmiyorum ama biraz daha tok ve likrasız, füme olan ise triko
3 parçası 5 tl


mavili kahveli keten, ekru gömleklik incecik, kot mavisi keten, beyaz yine ince gömleklik
4 parça 5 tl

saks mavisi ve pembe gri kumaşlar tiril tiril viskon gibi, hardal incecik tam yaz gömleği yapmak için(annem için) , tatlı maviyse keten  [parçalar oldukça büyük]
parçası 5 tl

soldaki astarlık parça 1,5 tl, tarçın rengi tiril tiril adını bilmiyorum(annem için) metresi 3 tl
veee son olarak 0,5 tl ye dikiş ipliği...

3 yorum:

senayatilgan dedi ki...

Haydi bakalım dikişe kolları sıva Pınarcım :) Alınca bu kadar çok dikmesi zor oluyor birikiyor haha ... Neşeli dikişler :)

pinarinelinden dedi ki...

evet çok haklısın şenay, aslında evde daha kumaşım vardı ama kışlık ağırlıklıydı, yazlıklara saldırdım resmen, inşallah yavaş yavaş dikeceğim, senin kadar tecrübeli ve hızlı değilim ne de olsa Şenaycım :-) teşekürler sana da keyifli dikişler...

Sona dedi ki...

guzelmis guzel gunlere kullan bloguma ziyarete gele bilersiniz, sonarustemova.blogcu.com gelseniz cook sevinirim,opuldunuz,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...